piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocne pozdrowienia z Leżajska

Niemal w całej Polsce Święta Wielkanocne zapowiadają się w zimowej szacie. W Leżajsku pogoda również nie jest ciekawa. Raz świeci Słońce, raz pada deszcz, za chwilę prószy śniegiem, chciałoby się powiedzieć w marcu jak w garncu, ale to przecież kwiecień.

Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam dużo, dużo zdrowia, ciepła i uśmiechu w prawdziwie wiosennym i radosnym nastroju.

Przy okazji pisania świątecznych kartek, natknęłam się w mojej skrzyneczce z korespondencją na kartkę z życzeniami od ŚP. Pana Stanisława Kisielewicza. Piękna kartka, piękne, nie szablonowe życzenia. Pomyślałam sobie - szkoda, że w dzisiejszych czasach zanika tradycja wysyłania życzeń na tradycyjnych kartkach pocztowych. Korespondencja papierowa przegrywa z elektroniczną. W dobie e-maili, esemesów, portali społecznościowych czy telefonów komórkowych bezpowrotnie tracimy świadectwo znajomości z żywymi ludźmi. 
Pan Kisielewicz już nie żyje. Pozostały mi jednak na pamiątkę listy i kartki z życzeniami od niego. Oto jedna z takich kartek.


***
Tak wygląda miasto w wielkanocnej szacie.






W Ogródku Jordanowskim w Wielki Piątek pusto, spokój i cisza, jedynie można spotkać pojedyncze osoby na spacerze z psem

Widok o poranku w Wielki Piątek z mojego okna na Osiedlu

SOBOTA 4-04-2015


***


***
Śniadanie wielkanocne





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...