wtorek, 7 stycznia 2020

Nominacja do tytułu Osobowość Roku 2019

Jest mi niezmiernie miło, czuję się zaskoczona!! Zostałam nominowana w Plebiscycie Gazety Codziennej „Nowiny” do tytułu Osobowość Roku 2019 w kategorii Polityka, Samorządność i Społeczność Lokalna - za prowadzenie bloga będącego źródłem informacji o wydarzeniach w Leżajsku. 
Dziękuję osobie, która zgłosiła moją kandydaturę. Dla mnie to będzie specyficzny rodzaj testu na to czy moja działalność na rzecz miasta ma sens. 
Nie będzie łatwo, duża konkurencja, ale już sama nominacja jest dla mnie wyróżnieniem i satysfakcją. 
Nie ukrywam, że teraz nieśmiało proszę o Wasze głosy.
Zagłosujecie?
 
Głosowanie w miastach i powiatach w pierwszym etapie plebiscytu rozpoczęło się we wtorek, 7 stycznia i będzie trwało do wtorku, 11 lutego 2020 r. do godz. 21:00.
Wszystkim nominowanym gratuluję i trzymam za nas kciuki. 
Nominowani z Leżajska w kategorii "Polityka, Samorządność i Społeczność Lokalna"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...