środa, 1 kwietnia 2015

Trochę statystyki

Bloga 'Spacerkiem po Leżajsku założyłam niecałe 3 lata temu. Sądząc po statystykach odwiedzin mój blog cieszy się nawet uznaniem. 
Licznik wyświetla mi ponad 35400 kliknięć/wyświetleń w ciągu tego całego okresu istnienia bloga, a w ciągu ostatniego miesiąca 2093 wyświetleń. 
Dane z ostatniego tygodnia:
Najwięcej wyświetleń zebrały posty:

'Szewska pasja' (86 kliknięć) i 'Dziewczyny wyklęte' spotkanie Szymonem Nowakiem - autorem książki (55 kliknięć), 
Stojadło w Leżajsku (14 kliknięć).

Skąd pochodzą odbiorcy:
Polska - 362 wyświetleń
Stany Zjednoczone - 63 
Francja - 31
Niemcy - 29
Rosja 21
Ukraina - 4
Jest też Libia - 2
Najbardziej popularną przeglądarką jest Chrome - 43% i Firefox - 37%.
System operacyjny:
Windows - 76%
Android - 13%
Macintosh i Linux - po 3%
iPad, iphone, Other Unix - po 1%

Ciekawostką jest pozycjonowanie, wyszukiwarka Google pod hasłem Leżajsk, wskazywała:
Juliusz Ulas Urbański z mojego bloga o Leżajsku, 
Leżajsk moje miasto mój Fanpage, który założyłam 26 marca, zaledwie niecały tydzień temu, na kolejnym miejscu Google pozycjonuje Leżajsk kino, Leżajsk fara, Leżajsk forum.
Sądzę jednak, że to pozycjonowanie nie jest adekwatne do rzeczywistości, być może wyszukiwarka podpowiada wg częstotliwości wpisywanych haseł konkretnego klienta.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...