poniedziałek, 20 października 2014

Rodzinne spotkanie pod Kinem 'Radość'


Mały wypad na miasto, tak po prostu na zakupy. Ponieważ mój syn obchodzi dzisiaj swoje urodziny, wpadłam przy okazji do kwiaciarni po symboliczną urodzinową różę. 

Pomysł z różą okazał się szczególnie owocny, bo pod kwiaciarnią spotkałam moją całkiem niedawno poznaną rodzinę. Bardzo się ucieszyłam. Witek przyleciał ze Stanów odwiedzić swoją 97-letnią mamusię, towarzyszyła mu siostra Ania, która przyjechała z Przemyśla i jej syn, również Witek, który przyjechał z Wrocławia. 
Pogadaliśmy o naszych wspólnych korzeniach. Moja prababcia Marianna po śmierci swoich rodziców wychowywała się w Tarnawcu u pradziadka Ani i Witka. 
- Gdzie tu w Leżajsku znajduje się kino? - zapytał Witek, nieświadomy, że właśnie pod dawnym kinem 'Radość' stoimy. 
Kiedyś, w młodości, kiedy jeszcze chodził do szkoły w Leżajsku chodził do tego kina na filmy. Nie rozpoznał budynku. Od lat mieszka i pracuje w Stanach.






***
A to już zdjęcie archiwalne: Eleonora Tarnawska, ja i Ania Griner



zobacz też:



1 komentarz:

  1. Witam, czy to na pewno jest Witek? Wydaje mi się, że Bogus Tarnawski. P. Eleonora zmarła. Dziś jest pogrzeb. Pozdrawiam. Beata Gajewska

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...